Supporterklubben Änglarna intervjuar Tobias Hysen i kväll…   4 comments

image

Då det står klart att IFK Göteborgs Tobias Hysen lämnar för ett tvåårigt äventyr i Kina, är det dags att ta avsked.

Supporterklubben Änglarna gör i kväll en sista avskedsintervju, där ett uteslutande supporterfokus kommer att råda. Du som blåvit supporter har nu möjlighet att ställa en sista fråga, eller skicka en personlig hälsning…

Använd kommentarsfunktionen på bloggen eller skicka ett tweet till @GuldAlex så är du med.

Intervjun kommer exklusivt att publiceras på anglarna.se

 

 

 

 

 

 

4 svar till “Supporterklubben Änglarna intervjuar Tobias Hysen i kväll…

Prenumerera på kommentarer via RSS.

  1. Givetvis skär det i mitt Blåvita hjärta när Allsvenskans i särklass bästa spelare, nu lämnar oss.
    En målskytt, en ledare och framför allt en legend. I medgång har du styrt IFK Göteborg mot framgång och i motgång har du varit den som stått upp och visat den finaste utav moral.

    Jag minns det som igår när du bad mig att komma ner till dig efter matchen på Stockholms Stadion. Blåvitt var i en tuff period då 2012 ändå tog du dig tid att prata med en besviken och upprörd supporter som jag. För mig var det ett givande samtal som hölls på rätt nivå. Vi analyserade problemen som fanns, och du visade upp din stora moral och ditt stora Blåvita hjärta.

    Jag önskar dig all lycka Tobias Hysén, tack för allt! Vi ses om ETT år, eller hur?

    En annan Tobbe!
  2. Skulle önska att det inte bara var en mesig ”lycka till”-intervju. Hoppas ni frågar lite om hur Tobbe tänker gentemot IFK Göteborg – hur har han kunnat mjölka ur föreningen två förlängda kontrakt med saftiga signon-bonusar, för att sedan gnälla om att han vill få flytta med två år kvar på kontraktet? Jag vill BARA ha ett tydligt och hyfsat rimligt svar på den frågan, det är fan det enda jag undrar.

    Richey James@Svenskafans
    • Din fråga kom med som du säkert noterat. Svar fick du också, reaktioner därtill.
      Bra inslag för att bredda och inkludera fler supporterperspektiv än ett.
      Ingen mesig ”lycka till” intervju här inte.
      Tack.

Lämna en kommentar