Efter dagens besked… God kväll Stefan Selakovic, läget med dig?   Leave a comment

Legend Sella!

Stefan Selakovic – Allas vår ”Sella”. Här på hembesök med Halmstad BK, våren 2013. Nu lägger han av. Betyder det att han kommer hem igen? Foto: Fredrik Aremyr

I äkta Rydström-anda… dags för ytterligare en Legend av stora mått att lägga elitskorna på hyllan. Stefan Selakovic spelar sin sista match i Allsvenskan på söndag. Då ska han se till att hans forna guldklubb Halmstad BK stannar kvar i den högsta serien. Sen är det slut. En epok går i graven. Läge att stämma av med huvudpersonen i fråga, trots familjekväll och fokus på karriärens sista match? Absolut. Stefan Selakovic är nämligen vår gubbe. Alltid – För alltid!

God kväll Stefan. Blåvita nås idag av att du nu tar avsked från elitfotbollen och Halmstad BK. Mängder av supportrar har under dagen visat sin uppskattning och spridit hälsningar riktade direkt till dig. Det bugas och det bockas – för alla de fina år du gett oss i blåvit tröja. Vad vill du säga till alla Änglar här hemma?

– Jag kan bara ödmjukt tacka för allt stöd genom alla år. Att ni även stöttar mig när jag spelar för ett annat lag tyder på kärlek. Den är besvarad! Hälsa och tacka alla.

Det ska jag göra. Förresten, när jag ändå har dig på tråden Sella… Sista matchen nu på söndag. Kommer du hem och jobbar för Blåvitt sen då?

– Hahahahaha… Du får inte ut något från mig. Haha.

Jävlars. Nåja, den som väntar på något gott…

Fortsättning följer folks!

 

 

 

Kommentera

